Новорічне свято “Чарівна зірка Діда Мороза”
(Звучить музика)
Снігурка:
До початку все
готово, скоро Новий рік прийде.
Дід Мороз обов’язково, всім дарунки принесе
Починаєм, починаєм, новорічний карнавал.
Затанцюєм, заспіваєм, і влаштуємо ми бал.
Скоріш усі збирайтеся, у
наш чудовий зал!
Ми тут розпочинаємо, святковий карнавал!
Під
музику виходять діти сідають
Снігурка: Добрий день! Мої малята
Гарні
хлопчики й дівчата
Щиро від душі вітаю,
І здоров’я вам бажаю.
Успіхів і щастя теж
Та веселощів без меж,
Ну що мої, малята, чи впізнали ви мене, чи
пам’ятаєте?
Так
я—Снігурка, тож білява
По сніжку
ходжу мов пава.
А сніжиноньки малі
Любі сестроньки
мої.
З ними в лісі я кружляю
Всі ялинки одягаю.
Щоб не змерзли до весни,
Бо на дворі час зими.
(гра на вибір)
Новий рік – чудове свято,
наче казка йде до нас,
Виступаєм як артисти, серед вогників, прикрас!
В нас ялинка просто диво, іграшки на ній висять.
Та чомусь на ній вогники не горять.
Так давайте разом діти,
скажемо -один, два, три!
Ну, Ялиночка світи!(РАЗОМ)
(Вогники на ялинці не загоряються)
Снігурка: Дивно, чому не горять вогники на ялиночці? (перевіряє
лампочки)
Все в порядку… (роздається храп фонограма)
Ой, діти, чуєте? Тут під ялиночкою хтось спить.
Подивіться, це ж Ведмедик! А давайте ми його розбудимо!
Голосно по плещемо в долоні.(кличуть)
(діти плещуть у долоні, але ведмідь спить)
Снігурка: Думаю, діти допоможуть,
Ведмедя розбудити зможуть.
Пісню заспівають
Ялинку привітають
(пісня)
Ведмідь: (прокидається)Це що
за галас там і тут, ведмедю спати не дають!
Снігурка: Ведмедик, а ти не знаєш чому на нашій ялинці вогники не
горять?
Ведмідь: Звичайно знаю,
адже мене до вас Дід
Мороз прислав
Щоб зірочку чарівну я вам подарував,
Щоб вона вогники на ялинці запалила,
І щоб усі навкруг раділи.
Я вам відкрию таємницю Чарівної зірочки,
Та тільки дивіться, щоб нас ніхто не підслухав !
(підслухує Баба-яга і Кіт,виглядають з-за ялинки)
Лиш раз- на рік, так повелося в
світі,
чарівна зірка на гілках
ялинки світить!
Своїми промінцями сяє, виграває,
Новий рік до всіх відразу поспішає.
Але зірочку потрібно берегти, якщо ми її загубимо, то Новий рік не
прийде! І завжди буде темно та морозно.(Чіпляє на ялинку зірочку- вогники
запалюються)
ДІТИ-плескають.
Снігурка: Ялиночка — красуня прийшла до нас на свято,
Усім нам дуже хочеться, для неї заспівати.
.ПІСНЯ “ЯЛИНКА“(на вибір муз.керівника)
Ведмідь: Ну, ось я все зробив.
Тепер можна і повеселитися!
Під ялинкою сьогодні, будем Новий рік стрічати,
А тепер веселу гру треба нам пограти.
–гра
Діти сідають.
Ведмедик: Ох, втомивсь я, дітвора, мені у ліс вертатися пора. Зірочку бережіть!
До побачення! (іде)
(стук у двері)
Снігурка:
Діти, чуєте хтось стукає у двері? Хто ж це там? Піду я подивлюся.
( ведуча виходить, із-за ялинки вибігає Баба Яга і Кіт)
Баба-Яга : Нарешті пішла. Добре, що нас ніхто не бачив,
а ми все-все чули про чарівну зірочку! Заберемо чарівну зірочку і
ніколи Нового року не буде! Ні весни не буде, ні літа.
Кіт. А тоді у Діда
подарунки викрадемо і справі кінець .
Пісня Б.Я.)
1.
Я—красуня лісова, знають мене всі!
Я ж літаю на метлі швитше за таксі.
Вміж гарно танцьвати з Котиком Яга,
Та кульгає,
шкутильгає костяна нога.
Приспів
Будуть танцювати ніженьки мої
Пісеньку співати весело мені
2.
Танцювала як могла бачили усі
Все старалася для вас дітоньки мої
А тепер платити час за оцей танок
Забираймо швидше зірку із гілок
Приспів
Б.Я: Ви на бал не запросили,
Ви таку красу зганьбили,
Відплачу за це я вам
Зірки не відлам.
Кіт: Ми на вас
образилась, ви на свято не запросили!
Зараз вашу зірочку заберемо!(не може зняти, колиться ялинка)
Б.Я:Гей ти колючка, віддай зірочку!
Ой!…Ой!.. Ти, чому мене голками колеш?
(Забирає зірку. Кладе в мішок і коту в
запазуху. Ялинка гасне. Тікає . До зали входить Снігурка)
Снігурка: Діти, що тут у вас
трапилось? (відповідь дітей)
Снігурка: Треба швидше покликати
Діда Мороза. Він нам допоможе. (телефонує). По за зоною досяжності. Мабуть
поспішає до нас на свято , через ліси. А в лісі як відомо зв»язку немає.
Давайте погукаємо
Зимоньку.
Діти : зимо, зимо.
Зима: Добрий день! Це
я – Цариця Зима!
У лісі знов хурделиця, пороша
низом стелиться!
У хутрі білосніжному стоять
дерева, ніжаться!
Верхівка на ялинці в сріблястій
пелеринці!
А іній на берізках надав деревам
блиску!
І знов мороз, і знову сніг, як
білий килим, всюди ліг!
Здавалось, це пушинки, а
придивись – сніжинки!
Зима: Хто це в залі
голосує, Господиню хто турбує?
Адже, я не для забави, геть
покинула всі справи!
Хочу достеменно знати, хто посмів
мене гукати?
Снігурка: Та це ж я тебе
покликала! В нас така біда трапилась!
Зима: Яка ще може
бути біда на передодні таких чудових свят?
Снігурка.: Зірку
новорічну вкрали! А без зірки ялинка не свтиться і Новий рік взагалі не
настане. Діти дуже чекають на подарунки, без зірки і Д.М. шлях до нас ка свято
не знайде.
Зима: Хто ж це посмів
зробити?
Може ви, діти, знаєте,
хто зірочку забрав?
ДІТИ: Баба Яга і її помічник чорний Кіт .
Зима : Знов ця Ягуся! Зараз подивимося в мою підзорну трубу де вона.
Там немає!…Тут немає! Нічого не бачу.
Снігурка: Треба зірочок покликати,
щоб дорогу освітили. Гей
ви,зірочки, ставайте у танок
освітіть дорогу.
ЗІРКИ:
1. Зірочки ми
золоті,мерехтим, кружляємо
І у свято новорічне всім допомагаємо.
2. Ми зірочки яскраві , на небі ясно сяєм.
Подивіться всі на нас –ми танцюємо просто клас!
«Танок Зірочок»(на вибір муз.кер.)
Зима: Маленьки зірочки дорогу
засвітили, тепер можна і Б.Я пошукати. Так… А ось, і бачу мітлу!(бере підзорну
трубу і виглядає).
Нуж бо посох морозильний мені допоможи (стукає посохом),Бабу Ягу
скоріше приведи!
(Звучить музика)
Зима: Не діє ,не діє мій помох! Чому, що сталося?
Снігурка: Звичайно не діє, у неї зірка новорічна. Що
робити, що робити?
Зима : Я знаю ходімо до до Феї просити допомоги.
Снігурка : ну звичайно ходімо , потрібно свято рятувати .
Ви ,діти , трішки почекайте ми швидко
повернемося. (виходять)
(Б.Я.і Кіт на метлі)
Баба Яга: Ой!..Ой!.. тримайся! Ой!..Ой!.. Тримайся Котику, не можу справитись з кермуванням! (бігають по залу , зупиняються)Ой , призимлилися!
Кіт: Знову твоя мітла нас підвела! Мало не розбилися! Вкотре
тобі кажу: «Мітла нова потрібна».
Б.Я.: Потрібна, потрібна(погоджуючись). Все мені потрібно і
мітла, і подарунки, а на свято як хочеться . тільки ніхто, ніхто нас котику не
запросив.
Кіт: Так ,Ягусю, всі нас злими вважають, а нам лише трішки
ласки і любові хочеться. Оскілечки (показує на пальцях)
Б.Я.: Не пробачу , ніколи не пробачу. Ну нічого що мітла
зламалася , далі підемо пішки, до хатини Д.Мороза вже й не так далеко, і зірка
і подарунки будуть нашими. (виходять).
Снігурка: Тс-с-с!
Чуєте,
Льодяники дзвенять?
Дивна музика лунає,
Добра Фея поспішає.
Фея: -- Доброго дня ! Гості милі
У палаці я гуляла,
У корзину чарівну
Дива, казки збирала.
Чую хтось мене гукає
На новорічне свято
закликає.
Корзину чудес захватила
І до вас чимскоріш
поспішима.
Зима: Добра Феє, чарівна.
У садочку прапилась біда.
Б.Я. з ,своїм помічником,
Котом новорічну зірку вкрали,
десь у торбу заховали,
полетіли геть собі.
Новому року не прийти.
Снігуронька у мене попрохала допомоги , але
мій посох на них не діє вони під захистом новорічної зірки.
Снігурка: Допоможи нам, будь ласка, все владнати допоки Дідусь не прийшов, він на
мене розсердеться, що зірку новорічну не вберегла.
Фея: Новорічна ніч прекрасна
Різна нечесть тут не
власна.
Ви помічники мої не
баріться
Біля мене враз з*явіться.
(виходять лісові ельфи)
Ось чарівна вам мотузка,
біжіть Б.Я. та Кота приведіть
Фея: Ну а ми не сумуймо, все буде добре мої чари дієть безвідмовно.
Граймо співаймо
веселімось.
(гра, чи танець)
(Ельфи приводять Кота та
Б.Я зв*язаних мотузкою).
Зима: що бабусю розходилась
До крадіжки докотилась!
Не роздумай не гадай
Зірку швидко повертай.
Б.Я. Не чепайте , ідіть тихо
А то всім вам буде лихо.
У-У-У!
Фея: будем сіло йти до бою
Із Котом та із Ягою
Щоб зірку відібрати
Наше свято врятувати.
Б.Я. не боюся не боюся . зірку не віддамо.
Снігурка: Силою нам тут не взяти
Треба чемно попрохати. !
Кажіть, навіщо зірочку
новорічну забрали?
Навіщо свято дітям зіпсували?
Баба Яга: (плаче) Ми дуже любимо
Новий рік , але нас ніколи не запрошують на свято і не дарять подарунки , а
мені потрібна нова мітла, між іншим!!
Снігурка: Та не плач , ми тобі подаруємо нову мітлу. А ну ельфи
виходьте та подаруйте мітлу Б. Язі.
(дарують мітлу)
Баба. Я :Ой дякую! Яка вона гарна.
Котику поглянь. Тепер буду літати, літати, та зірочки з неба знімати.
Снігурка: Ну віддаси нам зірку.
Б.Я.і Кіт разом : Пробачте нам пробачте!!!
Кіт: Що зірку вкрали!
Б.Я: Що на подарунки зазіхали!
Разом: Що свято зіпсували!.(дістають зірку , вішають на
ялинку. Ялинка сяє)
Снігурка: Пробачимо діти їх.
Діти : Так.
Б.Я. Тепер ми стали добрими. Може діти ви з нами пограєте?
(гра)
Б.Я. Дуже дякую маля та , але час нам поспішати.
Кіт: Новорічне гарне свято в лісі будемо стрічати.
(ідуть)
(Звичать фанфари)
Снігурка: Д.М.поспішає.
Д.М.:Добрий день
вам, любі друзі,
Я за вами скучив
дуже.
Довго чекали, а я трохи заблукав
Не
на ту галяву вийшов, переплутались стежки,
Але
все ж таки дістався…Здоровеньки були!
Дід Мороз:
Ну
ставайте швидко в коло,мої любі малюки
Нашим
дружнім хороводом ми зустрінемо Новий рік!
(діти
стають в коло для хороводу)
Снігурка:
Зібрались разом усі малята,
І дуже раді ми тебе вітати.
За доброту твою ми всі цієї ночі
Подарувать дарунки тобі хочем.
(Діти одне за одним підходять до Діда Мороза зі своїми
подарунками. Д.Мороз приймає їх, оглядає із задоволеним виглядом, дякує і
складає поруч із собою.)
1
Ми для тебе невеличкі
Змайстрували рукавички.
Ось тобі дві штучки,
Щоб не мерзли ручки.
2 (дарує горщик з написом
«Крем»):
Щоб позбавитись від зморщок,
Дам я мазі повний горщик.
3 (дарують банку з написом «Настій»):
Ми настій тобі зробили,
Щоб коліна не боліли.
4 (дарує подушку):
Ляжеш, як не буде сну,
На подушку чарівну.
Це така чудова річ –
Будеш спати цілу ніч!
5 (дарує окуляри):
Я дарую окуляри –
Маю їх чотири пари.
Будеш бачити довкола
Так чудово, як ніколи.
6 (дарує бутафорський
мобільний телефон):
Ну, а я даю мобільний
І поповнення пакет.
Можеш спілкуватись вільно
Навіть через інтернет.
Дід Мороз:
В садочку цім, я бачу,
Дуже щирі всі і вдячні!
Я вам теж страшенно вдячний,
Аж мені незручно наче…
Подарунки також принесу
Але зараз пропоную грати гру.
ГРА « ВСЮДИ ВІХОЛА ГУЛЯ –
ЗДРАСТУЙ ЗИМОНЬКА ЗИМА»
Правила гри:
(Діти кажуть певні слова та під музику йдуть по колу. Дід.М. ходить у
протилежному напрямку в середині кола.На закінчення музики Д.М. каже
певні слова, а діти виконуютьзавдання.,Д.М. перевіряє і гра продовжується
далі )
Слова Дітей: як на свято Новий
Рік, випав білий – білий сніг ,
Всюди віхола гуля,
здрастуй зимонька зима.
Слова Д.М:
– швидко парами
ставайте – ручками примерзайте та стрибайте;
– швидко парами ставайте-
спинками примерзайте;
– швидко парами
ставайте у танку кружляйте;
-швидко парами ставайте і
носиками примерзайте;
-швидко парами ставайте
вушками примерзайте;
(діти сідають)
Снігурка: Зима пора чарівна, люблять її всі діти . пропоную
вікорину про зиму.(вікторина про зиму , зокрема, про Різдво)
Колядка
ДІД МОРОЗ:
Ось і прийшла пора
на святі, подарунки роздавати,
Та для цього мені
треба почаклувати .
Ну а ви малята,
будете мені допомагати.
Кажуть що я – чарівник хороший, чаклую більше ніж сто років.
Тож кастрюлю велику ви несіть, щоб подарунки замесить.
(ЗАНЕСТИ КАСТРЮЛЮ НА СІЛ )
Спочатку наллємо водички, трішки цукру , склянку невеличку.
Ще добавим трішки солі і помішаєм все доволі.
Святковий дощик треба ще додати і знову все перемішати.
(накриває кришкою)
Настала черга чаклувати ,слова чарівні промовляти:
Скрибле, скрабле,бум бурум- кастрюля чарівна вари,
Подарунки нам зроби.
РОЗДАЧА
ПОДАРУНКІВ.
ДІД МОРОЗ: До побачення, малята, мені треба вирушати.
Через рік, у цей же час, завітаю знов до вас!
Снігурка: З Новим
роком вас вітаю, щастя й радості бажаю.
Щоб
ви всі росли здорові караокі, чорноброві.
Щоб
всього в достатку мали, щоб вас люди поважали,
Щоб
батьки вами хвалились, а ви , дітки не лінились.
Щоб
в усі, усі часи ви лиш добрими були!
Зима:Хай в житті все буде гарно, щоб не сумували марно,
Щоб зима була зі снігом, день би починався сміхом,
Щоб достаток був у хаті, щоб ви всі були багаті!
Фея: хай вам солодко живеться
Хай радіє завжди серце
Свято Осені
(молодша група)
Ведуча: Любі діти!
В дитсадку осіннє
свято.
Це для Вас усіх
розвага.
Починаємо! Увага!
Ведуча: По стежинці ми в лісок ідем,
Листя
падає дощем.
Під
ногами шурхотить,
Все
летить, летить, летить.
Погляньте навкруги, яке чудове листя в нашому
лісі! І жовте, і червоне, яке воно гарне! А чи знаєте ви,
малята, хто прикрасив наш ліс? Так, це чарівниця Осінь! Прислухайтеся… щось
шурхоче. Це вітерець прилетів і бавиться з листочками. Давайте і ми зберемо
листячко та затанцюємо з ним.
(Танок з
листочками)
Ведуча: Дітки, а як ви думаєте, хто розфарбував листочки у
нашому лісі? (Осінь). А ви б хотіли,
щоб Осінь прийшла до вас у гості? (Так)
То давайте ми її покличемо, любу гостю привітаємо!
(Діти гукають
на Осінь)
Під музику
заходить осінь.
Осінь: Здраствуйте
малята!
Я Осінь - чарівна пора,
Любить мене дітвора.
Там, де йшла я, де
гуляла,
Все барвисто фарбувала.
Підрум’янила калину
Та гіллясту горобину
Листя жовте, золотисте
Прикрашає села й міста.
Ведуча: Діти, нумо Осінь всі вітати,
І таночок навкруг
неї танцювати.
Осінь: Йдіть сюди, скоріш, малята,
Будем разом
танцювати.
Осінь: Подивіться
малята,яка краса у мене є.
(Осінь
показує дітям калинову гілочку.)
Гілочка ця непроста –
В неї сила чарівна.
Той, кого вона
торкнеться
Нам відразу
усміхнеться.
(Діти посміхаються)
Осінь: Дітки, а ви чекали на мене в гості? (Так). Можливо ви й віршики якісь знаєте,
вчили? (Знаємо!) Мені дуже цікаво їх
послухати! Розкажете? (Розкажемо)
(Діти
розказують вірші)
Дитина 1:Сад
листочки розгубив,
Розкружляв,
розвiяв.
Причаїлися
гриби
В
сонечка на вiях.
Дитина
2: Вітерець-пустунець
Між
дерев гарцює.
Я візьму
свій олівець,
Осінь
намалюю.
Дитина
3: Осінь, осінь,
листопад,
Жовте
листя стелить сад,
За моря
в краї далекі
Відлетіли
вже лелеки.
Дитина 4: Лісом осінь походила –
Все навкруг позолотила.
Залишила лиш ялинку
Їжачкові на хатинку.
Дитина 5: Через поле, через ліс,
Сірий зайчик хутко біг.
Мамі яблучка він ніс –
Буде ввечері пиріг!
Дитина 6: Осінь фарби готувала,
У відерця наливала.
Змішувала, чаклувала,
Потім все розфарбувала.
Дитина 7: В лісі білочка руденька
Під пеньком знайшла грибок.
Ухопила — та хутенько
Заховала в теремок.
Дитина 8: Королева Осінь,
Всіх до столу просит,.
Всіх без винятку частує
Й для Зими запас готує.
Дитина 9: На гіллячках, на тоненьких,
Поки день ще не погас,
Сироїжки та опеньки
Білка сушить про запас.
Осінь: Які ж чудові віршики! Я чула дуже гарну
пісеньку, про грибочки опеньки, вона називається «…………» . Давайте разом її
заспіваємо?!
(Осінь
співає з дітками пісеньку)
Ведуча: Люба Осінь, ще не всі дітки розказали
вірші, давай дослухаємо.
Осінь: Мені дуже хочеться почути усіх, я
уважно слухаю.
Дитина 10: Листопад іде з дощами,
Нас лякає холодами,
Він шурхоче під ногами,
Листяними килимами.
Дитина 11: Тихо осінь ходить гаєм.
Ліс довкола аж горить.
Ясен листя осипає,
Дуб нахмурений стоїть.
Дитина 12: Облетіло літо
Листячком із клена,
Лиш ялинка в лісі
Сонячно-зелена.
Дитина 13: Як
красиво все кругом
Золотим осіннім днем:
Листя жовті летять,
Під ногами шелестять!
Дитина 14: Осінь -
чудова пора,
Любить осінь дітвора!
В ліс із
кошиками ходимо,
Багато там грибів знаходимо!
Дитина 15: Скінчивши школу лісову,
Птахи на південь
вирушають.
Малу Синицю
залишають
Писати книгу
снігову.
Дитина 16:
Осінь, Осінь золота,
Добре, що ти прийшла!
Ти і яблук, ти і
меду,
Ти і хліба принесла!
Осінь: Які ж ви молодці! Мені так
приємно, що ви мене зустріли і з віршами і з таночками!
Ведуча: Осінь, малята тебе дуже чекали,
І для тебе пісеньку
вивчали. Пісня «…………»
(Діти
співають пісеньку)
Осінь: Почула я вашу пісеньку, сподобалась
вона мені.
Ой, які ж ви всі
гарненькі –
І вродливі, й
чепурненькі!
Покажіть рожеві щічки,( діти торкаються пальчиками до
щічок)
Ваші любі, милі личка.( узявши обличчя у долоньки,
похитують головою)
Осінь: За вашу старанність таку зараз всіх нагороджу:
Осінні дари тримайте і
всіх друзів пригощайте.
(Осінь
пригощає дітей).
Осінь: Дітки, ось вже і
минув час нашої з вами зустрічі. Будемо з вами прощатись до наступного року.
До інших діток поспішаю
Ніхто мене не забуває
Свій кошик дітки забираю
Дари дорогою збираю.
Хай радість лиш у вас панує
Садочок любий ваш квітує!
Бувайте!
( Діти прощаються з осінню)
Ведуча: Гарно в лісі нам було, малята,
Та на жаль, вже час
прощатись,
І додому вирушати.
Прощавай, осінній ліс!
Заняття з сенсорики, малювання та розвитку мовлення.
На тему: Стрічки для рукавичок.
Підготувала вихователь:
Дудік Н. Б.
Мета: заохочувати дітей до обстеження предметів, сприймати їх на дотик та розрізняти фактуру. Закріпити поняття про величину (велика – маленька рукавичка), просторові відношення («на», «під», «в»), учити співвідносити кольори різнорідних предметів. Вчити дітей малювати лінії зліва направо, намагаючись проводити їх прямо без зупинки, бачити в лініях образ предмета. Закріпити навички правильного тримання та користування фломастером. Розвивати естетичне сприйняття предмета.
Обладнання: фломастери, стрічки та рукавички різного кольору
(червоного, зеленого, синього, жовтого, голубого, білого), пора великих
червоних рукавиць, аркуші паперу із зображенням рукавичок.
Хід
заняття
-
Діти,
мені здається, до нас в групу приходив гість. Можливо він приходив навіть в
ночі, коли ви спали. А дізналася я про гостя по ось цій рукавичці. (вихователь
показує дітям велику рукавицю)
-
Як
ви думаєте чия це рукавиця? (Діда Мороза)
Діти разом з
вихователем розглядають рукавицю, прикладають до ручок, мнуть її, проводять по
ній долоньками. (Рукавиця синього кольору, велика, м’якенька, гладенька).
-
Діти
колись пам’ятаю на Новорічному святі із рукавиці Дід Мороз діставав подарунки.
Можливо і в цій рукавичці також щось є? Давайте перевіримо.
Діти по черзі
дістають із рукавиці маленькі рукавички різного кольору, називаючи колір.
-
Дідова
рукавиця велика, а твоя, Вікторія, яка рукавичка? (Маленька).
-
У
маленької онучки
Взимку часто мерзнуть ручки.
І тому вдягла Марічка
Дуже теплі рукавички.
-
Діти,
давайте надінемо рукавички.
Діти надівають
рукавички та обстежують їх. (колір, маленькі, м’якенькі, на всіх рукавичках
біленькі стрічки). Діти проводять пальчиком по стрічці. (стрічка рівненька).
Гра з рукавичкою
«Холодно-тепло» Діти ховають руки за спинки. Якщо вихователь говорить слово
«холодно» - діти показують руку в рукавичці, якщо слово «тепло» - руку без
рукавички.
-
Може
Дід Мороз і для мене щось заховав в рукавичці? (дістає червону стрічку із
рукавиці)
-
Червона
стрічка довга, а біленькі на ваших ручках які? (Короткі)
Вихователь розтягує
стрічку, тримаючи в руках.
-
Діти,
проведіть пальчиком по червоній стрічці. Стрічка рівненька, гладенька. Давайте,
я цю стрічку покладу на стіл, а ви вздовж неї розкладете свої рукавички.
-
Малята,
можливо Дід Мороз і другу рукавицю лишив
в групі. Давайте пошукаємо її.
Гра «Знайди
рукавицю» Мета: формувати уявлення про просторові відношення: на, під, в. Вчити
дітей орієнтуватися в просторі, знаходити предмет в групі.
Діти знаходять
другу рукавицю. Порівнюють її із першою, роблять висновок, що вона така сама як
і перша (велика, синя, м’якенька), дістають рукавички.
-
Діти
покладіть свою рукавичку навпроти рукавички такого ж кольору, вздовж стрічки.
-
Малята,
щоб наші рукавички не губилися, нам допоможуть ось такі різнокольорові стрічки.
(вихователь пропонує дітям кошик із скрученими різнокольоровими стрічками)
Діти беруть
стрічки, називають їх колір, потім рівненько розкладають їх на килимку.
Пальчиком проводять по стрічці зліва направо, промовляючи слово «рівненька».
-
Дітки,
зверніть увагу, на кінцях стрічок є шорсткі подушечки – липучки (діти пальчиком
обстежують липучки) На рукавичках також є м’які подушечки – липучки. Вони ї
допоможуть нам прикріпити стрічки до рукавички.
-
Малята,
візьміть рукавички і з’єднайте їх за допомогою липучок.
Діти на килимку
з’єднують рукавички, потім розтягують їх між руками. Так, щоб стрічка була
рівною.
Стрічка, стріча,
Ти хоч невеличка,
Зате чарівничка.
Маленька, гладенька
і дуже рівненька.
-
Діти,
я думаю що наші рукавички ніколи не будуть губитися. А щоб Дід Мороз дізнався
про це, давайте намалюємо стрічки з рукавичками і відправимо йому наші малюнки
ось в цьому гарному конверті.
Діти сідають за
столи.
-
Малювати
стрічки ми будемо фломастерами. Давайте привітаємося з ними.
Я рівненький та
довгенький.
Маю носик я
гостренький
На папері слід
лишаю
Та всіх діток
потішаю.
-
Діти,
намалюйте стрічки між рукавичками. Малюйте старанно, стрічки повинні бути
рівненькі і такого ж кольору, як і рукавички.
Діти виконують
роботу. Вихователь контролює виконання роботи та допомагає дітям за потребою.
Вихователь хвалить
всіх дітей, пропонує скласти малюнки в конверт із зображенням Діда Мороза та
віднести на пошту.
Конспект інтегрованого заняття
На тему «Гостинці
для звірят»
Підготувала:
Дудік
Н. Б.
Завдання
розвитку. Ознайомлювати дітей з тваринами, що живуть у лісі. Закріплювати
знання кольорів (білий, зелений, оранжевий); уміння роз- різняти поняття:
"вгорі-внизу", "один-багато", визначати ознаки предметів
"твердий-м'який", "маленький-великий". Розвивати сенсорні
аналізатори. Виховувати бажання піклуватися про звірів і птахів,
звуконаслідувати їхні голоси, іміту- вати рухи.
Розвивальне
середовище: декорація зимового лісу; годівничка; ігра- шки: сорока, зайчик,
мишка, пташки, ; два кошики,
морквини, насіння кукурудзи та
квасолі, зернятка; чотири подушки, простирадло, ребриста дошка.
Хід діяльності.
Вихователь показує іграшкову
сороку, говорить від її імені.
Скре-ке-ке,
скре-ке-ке! Я по лісу літала, Новини збирала:
Бідні зайчики —
голодні, Ще не снідали сьогодні, Скачуть, плачуть горобці:
"Дайте нам зернят!
Ців-ців!".
Вихователь. Діти, у лісі все
засипано снігом, і звірятам, і пташкам нема чого їсти. Віднесімо їм гостинчики.
А ось і доріжка, яка приведе нас до лісу.
Ходьба по масажних доріжках
Діти в шкарпетках ідуть по доріжці,
вистеленій з подушок, накритих білим простирадлом.
Вихователь
Малюки йдуть по стежинці, Для звірят несуть, гостинці. Пострибаємо,
малята,
Хай обгорне
ноженята Ця доріжка білосніжна
М'яко-м'яко, ніжно-ніжно.
Вихователь
запитує дітей, яка доріжка на дотик, чи приємно по ній іти.
Вихователь
А на цій стежині
Сніг розтанув
нині. По гілках тоненьких Пройдемо швиденько.
Діти йдуть по ребристій дошці.
Вихователь уточнює поняття "тве- рдий".
Гра "Сніжки"
Вихователь. Помилуйтесь, як гарно в лісі. Скільки
снігу! Нумо в сніжки
пограємо!
Вихователь дає дітям кульки з вати
і пропонує стиснути їх у руці. За- питує, яка кулька: велика чи маленька,
тверда чи м'яка, якого кольору. Діти кидають свої кульки на "снігову
кучугуру", розміщену серед декорацій зимо- вого лісу.
Вихователь привертає увагу дітей до
ялинок. Запитує, скільки їх, якого вони кольору. Просить показати велику й
маленьку ялинки.
Вихователь. Хтось
заховався за ялинкою. Подивімося! (Дістає
іграш- кового зайчика, запитує, хто це, якого кольору). Любий зайчику,
дозволь ді-
ткам тебе
погладити. (Діти торкаються зайчика,
гладять його). Який наш зайчик: м'який чи твердий? (Відповіді дітей).
Вихователь садить зайчика, дістає з
кошика морквини, роздає їх дітям. Запи- тує, якого морква кольору, тверда чи
м'я- ка.
Вихователь. Пригощайся,
вухатий, смачненькими морквинками. (Діти
пригощають).
Дидактична гра "Розклади по
кошиках"
Вихователь. Зайчик дякує вам, малята.
Вихователь
пропонує обстежити кукурудзу й квасолю на дотик, розповісти, які вони. Діти сортують
предмети по кошиках.
Мишка дякує за допомогу.
Вихователь. Про
звірят ми попіклувалися, тепер треба допомогти й пташкам! (Вішає на "дерево" годівничку). Що ми насиплемо пташкам? (Від- повіді дітей. Вихователь виставляє
ігра-
шкових птахів).
Дятли,
снігурі, синички — Всі летять до годівнички!
Їм насипали
малята
Крихти хліба і
зернята. А як цього буде мало,
Покладуть
шматочок сала.Діти насипають у годівничку зернятка.
Вихователь. Скільки птахів
прилетіло до годівнички? (Багато).
Скільки горобчиків? (Один). Горобчик
хоче з вами погратися.
Вихователь Гарна пісня в горобця —
Ні початку, ні кінця.
Цілий день співає він:
"Цінь-цвірінь,
цінь-цвірінь".
Діти
звуконаслідують горобчика.
Рухлива гра
"Птахи"
Вихователь пропонує дітям уявити
себе пташечками, які прилетіли до годівнички. Малята імітують рухи птахів:
стрибають, літають, клюють зернята тощо.
Вихователь. Весело у зимовому
лісі! Та час і додому повертатися. Молодці, малята, ви зробили добру справу:
нагодували зайчика, білочку, пташок. Чи сподобалося вам допомагати лісовим
друзям? Чи будемо ще про них піклуватися? Як? (Відповіді дітей).
Діти знову
йдуть по ребристій дошці, м'якій доріжці.
Заняття з сенсорного розвитку в молодшій групі
На тему: «Ляльки в
гості завітали»
Підготувала
вихователь:
Дудік
Н. Б.
Мета: збагачувати предметно-практичну діяльність для розвитку логічного
мислення; закріпити вміння розрізняти та називати основні кольори (жовтий,
червоний, зелений, синій, білий, чорний); закріпити кількісні поняття «один»,
«багато»; зіставляти предмети за кольором та величиною користуватися словами
«великий», «малий»; збагачувати дітей різноманітними сенсорними враженнями;
виховувати організованість, старанність.
Матеріали: ляльки різнокольорові (жовта, червона, синя, зелена, біла,
чорна), з них 1 велика 5 малих; дидактична гра «залатай хустку»; дидактична гра
«Збери намисто»; хустинки.
1.Організаційний момент.
Педагог заводить дітей в групу, звертає їх увагу на те, що сьогодні у нас
багато гостей.
-
Діти, а давайте, привітаємося долоньками.
Скажімо «Добрий день».
У садочку, у
маляток,
Гарних іграшок
багато:
І великих і малих.
І пухнастих і
м’яких,
З нами граються
малята
Ніколи нам
нудьгувати.
2. Основна частина.
- Діти коли я йшла
сьогодні до дитячого садочка то знайшла у нас на порозі ось цю чудову
коробочку. Давайте подивимося що в ній?
(Дістаю з коробочки
велику ляльку)
Діти хто це?
(лялька)
Яка в неї гарна
сукня. Якого вона кольору?
Молодці! Давайте ми
її поставимо ось тут, щоб усім було видно. Подивимося, що ще є у коробочці.
(Дістаю ляльку меншу за розміром). Діти, подивіться, ще одна лялька. Якого
кольору в неї сукня? (Ставлю ляльку поряд з великою).
Діти, а чи однакові
ці ляльки? Чим вони відрізняються? (Одна велика, а друга маленька).
-А хто може порахувати ляльок? (діти по черзі підходять рахують)
Молодці! (дістаю по черзі маленьких ляльок в сукнях різного кольору і кожну
обговорюємо) Якого кольору сукня в цієї ляльки? Вона велика чи маленька?
Молодці!
Діти, подивіться уважно і скажіть, скільки великих ляльок ви бачите? (Одну)
А скільки маленьких? (Багато)
(викликаю дітей по черзі і вони вибирають собі ляльку)
-
Покажи
ляльку, яка тобі подобається Якого кольору сукня у твоєї ляльки? Яка лялька
велика чи маленька?
-
Діти
тепер потрібно підійти до столиків і сісти там де лежать хусточки ляльок.
Вправа «Залатай хустку»
Діти перед кожним із вас лежать хустинки.
Погляньте, що сталося з хустинками - вони порвалися. Ляльки дуже засмучені,
давайте допоможемо їм і залатаємо хустинки. Вам потрібно підібрати латочку: яка
дірочка, така і латочка, не поспішайте будьте уважні, не всі латочки можуть
підходити.
-
Діти
наші гості дякують за допомогу і пропонують вам затанцювати.
Фізкультхвилинка
Є хустинки в нас гарненькі (махаєм)
Сині, жовті, червоненькі
Ми хустиночки візьмем (кружляєм)
У таночок всі підем
Гей танцюють малюки (тупаєм)
І тупочуть чобітки
Ми хустинками махаєм (кружляєм)
У таночку всі кружляєм
Нам хустинки кольорові (пружинка)
Принесли ляльки чудові.
-Ти хустинко з нами грай: (ховаємося за хустку)
Личко наше заховай.
-
Молодці
дітки лялькам дуже сподобався ваш таночок
Дидактична гра «Збери намисто»
-
Діти
давайте для наших гарних гостей зробимо подаруночок – зберемо кольорове
намисто. У вас є картки з намальованим намистом, а в тарілочках зібрані намистинки різних
кольорів. Розкладіть на ниточку так, щоб колір намистинки був такий як
намальовано.
(Поки діти виконують завдання допомагаю тим хто помилився)
- Молодці малята лялькам дуже
сподобалось намисто, вони вам дуже вдячні.
За ще вони хочуть пригостити вас смачними, соковитими
яблучками. Їм час
повертатися додому, але вони обіцяють, ще завітати до вас у гості.
Вихователь
пригощає дітей яблучками.
3. Підсумок
- діти хто приходив до нас в гості?
- які сукні у ляльок?
- як ми їм допомагали?
- що ми їм подарували?
Тема: «Чарівне дерево»
Підготувала вихователь:
Дудік
Н.Б.
Мета:Закріпити уявлення дітей про геометричні фігури; вміння розпізнавати на дотик геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник. Закріпити знання основних кольорів: зелений, червоний, синій, жовтий. Закріпити рахунок до трьох. Продовжувати вчити розрізняти кількість предметів і співвідносити їх з числом. Розвивати у дітей дрібну моторику, увагу, логічне мислення, сенсорні аналізатори. Виховувати бажання допомагати іншим.
Матеріал: Макет дерева,
на ньому 4 яскравих мішечків з кольоровими бантиками. Маски кота і мишок, ведмедик, кошеня, рахункові палички,
нитки, глечик, геометричні фігури, горіхи, розрізана картинка “Сніговик “ .
Хід заняття:
І. Організаційний момент .
– Добрий день, любі малята! До нас сьогодні завітали гості.
Давайте привітаємося з ними: – Добрий день!
Ми сьогодні побуваємо в казці.
Все буде по – казковому.(Біля стіни стоїть дерево, на якому висять яскраві
мішечки з кольоровими бантиками).
Біля наших воріт
Чудо - дерево росте.
Чудо, чудо, чудо, чудо
Пречудове!
Не листочки на ньому,
А мішечки на ньому,
Немов яблучка!
- Подивіться, діти, ось воно, яке
чарівне дерево!
ІІ. Мотивація.
Давайте подивимося, які ж на ньому
виросли “ мішечки“. Ці мішечки з завданнями. За кожне виконане завдання дерево
подарить сюрприз - частинку від картинки.
ІІІ. Основна частина.
1. Вихователь знімає з гілки один з мішечків.
- Якого кольору бантик?
- Хто це? Так це ведмедик. Що
любить їсти ведмедик? (мед).
Вихователь достає глечик.
Давайте подивимось може
ведмежатко забув свій мед.( трясе глечик) Ні там не мед. Зараз я подивлюсь що там?
(заглядаю в глечик)
- Ой, як цікаво! Там лежать
геометричні фігури. Але ви повинні самі відгадати, які фігури заховав медведик
в глечику.
По черзі підходить до дитини,
вони на дотик визначають фігуру в горщику. Решта дітей спостерігають і
допомагають дитині, яка не може справитись із завданням.
2. – Знімаємо інший мішечок.
- Якого кольору бантик? Подивимось
що там. Порахуємо горішки.
- Яка тваринка любить їсти
горішки?
3. – Є ще один мішечок. Якого
кольору цей бантик?
- Там в нас рахункові палички і
нитки. Із паличок нам потрібно зробити квадрат, трикутник, а із ниток – круг.
Діти підходять до столу і
виконують завдання.
4. – Діти, ви нічого не чули?
Мені показалося, що хтось м’явчить.
Заглядають в мішечок. Хто ж там?
Кішка!
Фізкультхвилинка
Рухлива гра “Кіт і миші
“
Вихователь дістає маску кота.
Одягає на одного із дітей. Ти у нас будеш котиком, а ви дітки – мишками. Мишки
повинні заховатися від котика. Ховайтеся. Діти сидять на колінах. Кіт “спить “
на стільчику навпроти мишок. “ Миші в нірочках сидять, на котика поглядають і
кігтиками шкреботять. Ах, як багато мишок тут!
- Тихо мишки, кіт іде. Він вас
всіх підстереже!
Кіт виходить, обходить нірки,
голосно м’яукає. Котик мишок не знайшов, погуляв і спать пішов! Тільки котик засипає,
мишки танці починають . Звучить танцювальна музика, мишки танцюють!
Тихо, миші, кіт іде! Він вас всіх
підстереже!
- Скільки мишок? (багато). А
котиків? (один).
- Дітки за те, що ви гарно
впорались із завданнями, Чарівне дерево, за кожен мішечок дає вам по картинці.
І нам її потрібно скласти, щоб побачити що зображено на малюнку.
- Молодці, склали. Хто це в нас
вийшов? Правильно, сніговик.
- Як вигадаєте чому дерево саме
таку картинку нам подарувало? (відповіді дітей).
- Яка зараз пора року? Правильно
зима. Тому дерево вирішило порадувати нас зимовим подарунком. Вам сподобався
його дарунок?
Давайте йому подякуємо.
IV. Підсумок.
А які ми сьогодні бачили
геометричні фігури? Показую, а діти називають назву фігури.
- Вам сподобалось в казці? Мені теж дуже
сподобалось. І ми з нетерпінням будемо знову чекати Чарівне дерево в гості!
Шановні батьки!
От-от розпочнеться новий навчальний рік. Нелегкий, непередбачуваний, з новими правилами.
Розуміємо, що нові обмеження можуть виявитися стресовими для дітей та викликати негативні емоції у них однак, спробуємо об’єднати свій досвід, знання, розуміння ситуації, додати до цього своєї любові і відповідальності за для того щоб наші діти стали справжніми супергероями здоров’я, які чудово справляються з усіма правилами та обмеженнями.
Обговоріть з дітьми нові правила, які діятимуть в нашому закладі з першого вересня і до кінця карантину.
1. Батьки приводять дитину в масці або респіраторі щоб були закриті ніс і рот;
2. Дітям при вході будуть проводити температурний скринінг. Якщо в дитини температура вище 37,2 або присутні ознаки респіраторного захворювання (нежить, кашель, охриплість голосу, почервоніння, біль у горлі) дитина до садка прийматися не буде.
3. Якщо у дитини підвищилась температура протягом дня, вище 37,2, батьки мають забрати дитину додому;
4. Приводити і забирати дітей у чітко визначений час «Квіточка» 8.30-9.00 – 17.00-17.30, «Ягідка» 8.30-8.45 – 17.00-17.20, «Сонечко» 8.45 -9.00 – 17.20-17.45;
5. Батьки щоденно оглядають дитину вдома, якщо підвищена температура тіла (вище 37,2) або виявлені симптоми респіраторного захворювання дитина залишається вдома до зникнення симптомів;
6. Під час карантину забирати дитину з дошкільного закладу дозволяється лише батькам з метою запобігання зайвих контактів;
7. Батькам а також по стороннім особам вхід до дошкільного підрозділу заборонено.
Режим дняІІ молодшої групи «Сонечко» на 2020-2021 н.р.
8.30-9.00 Ранковий прийом дітей
9.00-9.10 Ранкова гімнастика.
9.10-9.20 Індивідуальні заняття,спостереження,ігри.
9.20-9.40 Підготовка до сніданку,сніданок.
9.40-9.55 Ігри,підготовка до занять.
9.55-10.10 Заняття №1.
10.20-10.35 Заняття№2.
10.35-10.50 Підготовка до прогулянки.
10.50-12.30 Прогулянка, ігри.
12.30-12.40 Повернення з прогулянки, гігієнічні процедури.
12.40-13.00 Підготовка до обіду, обід.
13.00-15.00 Сон.
15.00-15.20 Підйом, оздоровчі процедури.
15.20-15-35 Полуденок.
15.35-16.00 Ігри,самостійна художня діяльність.
16.00-16.15 Підготовка до прогулянки.
16.15-17.15 Прогулянка.
17.15-17.30 Повернення дітей додому.
Адаптивний режим дня на період карантину
ІІ молодшої групи «Сонечко» на 2020-2021 н.р.
8.45-9.00 Ранковий прийом дітей. Термометрія.
9.00-9.10 Ранкова гімнастика.
9.10-9.20 Індивідуальні заняття,спостереження,ігри.
9.20-9.45 Підготовка до сніданку,сніданок.
9.45-9.55 Ігри,підготовка до занять.
9.55-10.10 Заняття №1.
10.20-10.35 Заняття№2.
10.35-10.50 Підготовка до прогулянки.
10.50-12.30 Прогулянка, ігри.
12.30-12.40 Повернення з прогулянки, гігієнічні процедури. Термометрія.
12.40-13.00 Підготовка до обіду, обід.
13.00-15.20 Сон.
15.20-15.40 Підйом, оздоровчі процедури. Термометрія.
15.40-15.50 Полуденок.
15.50-16.10 Ігри,самостійна художня діяльність.
16.10-17.30 Підготовка до прогулянки. Прогулянка.
17.30-17.45 Повернення дітей додому.
28.05 Четвер
27.05 Середа
Спостереження
за дощиком
Логіко-математичний розвиток «День народження зайчика»
СХД Вітальна листівка з днем народженням для
друга чи подруги
Робота з батьками «Як виховувати щедрість у дитини або як навчити ділитись»
Музичне мистецтво
Слухання
«Весело-сумно»
Муз. Л.ван
Бетховен
Розспівка
«Ні-не-на-но-
ну»
Вивчення пісні
«Пісня про
матусю»
Музично-
дидактична гра
«Голосно-тихо»
26.05 Вівторок
Спостереження за бджілкою
Соціальний
розвиток «Добре діло роби сміло»
Малювання
«Весняний дощик»
Консультація для батьків «Примхи дітей»
25.05 Понеділок
Музичне мистецтво
Слухання«Весело-сумно»
Муз. Л.ван
Бетховен
Розспівка
«Ні-не-на-но-
ну»
Вивчення пісні
«Пісня про
матусю»
Музично-
дидактична гра
«Голосно-тихо»
22.05 П'ятниця
Спостереження
за ростом рослин «Город на
підвіконні»
Розвиток мовлення «Чарівна музика весни» http://dnz377.edu.kh.ua/metodichna_skarbnichka/_movlennyevij_rozvitok/
Аплікація «Совеня»
Консультація «Які іграшки необхідні дітям»
21.05 Четвер
20.05 Середа
Бесіда
«Ввічливість»
https://naurok.com.ua/besida-vvichlivi-slova-101908.html
Логіко-математичний розвиток «Хто в будиночку живе» http://zhuravlyk.uz.ua/organizaciya-zhittyediyalnosti-ditej-v-dnz/piznavalnij-rozvitok/logiko-matematichnij-rozvitok/diyalnosti-xto-v-budinochku/
СХД «Зустрічаємо літечко» ігри за інтересами
Робота з батьками . Консультація «Що потрібно для щастя дитини»
Музичне мистецтво
Слухання
«Весело-сумно»
Муз. Л.ван
Бетховен
Розспівка
«Ні-не-на-но-
ну»
Вивчення пісні
«Пісня про
матусю»
Музично-
дидактична гра
«Голосно-тихо»
Слухання
«Весело-сумно»
Муз. Л.ван
Бетховен
Розспівка
«Ні-не-на-но-
ну»
Вивчення пісні
«Пісня про
матусю»
Музично-
дидактична гра
«Голосно-тихо»
19.05 Вівторок
Спостереження за ластівками Як ластівка годує малят
Соціальний
розвиток «Ми хочемо жити у чистому селещі»
http://leleka.rv.ua/index.php?m=content&d=view&cid=1318
Малювання «Квіткова галявина»
Консультація для батьків «Як привчити дитину до порядку» http://dnz401.edu.kh.ua/vihovuyemo_razom_korisna_informaciya_dlya_batjkiv/konsuljtaciya_dlya_batjkiv_privchayemo_do_poryadku/
Театралізована діяльність
18.05 Понеділок
«Я люблю у лузі квіти» Г. Чубач
Музичне мистецтво
15.05 П'ятниця
Розвиток мовлення «Цікава подорож»https://naurok.com.ua/konspekt-zanyattya-dlya-drugo-molodsho-grupi-cikava-podorozh-84121.html
Ліплення «Квітуча гілочка яблуньки»
Вивчення вірша «Кульбабки»
14.05. Четвер
Робота з батьками «Як зробити спілкування з дитиною приємним і для себе, і для неї»https://learning.ua/blog/201612/yak-zrobyty-spilkuvannia-z-dytynoiu-pryiemnym-i-dlia-sebe-i-dlia-nei/ru/
13.05 Середа
https://vseosvita.ua/library/konsultacia-dla-batkiv-aki-knigi-treba-citati-ditam-5726.html
Музичне мистецтво
12.05 Вівторок
Театралізована діяльність
Дидактична гра «Кому що потрібне для роботи»
Розвиток мовлення «Загублені сторінки» Розвивати увагу, пам'ять, зв’язне мовлення, мислення.
Читання казки В. Сухомлинського «Казка про щастя»
07.05 Четвер
Ранкова гімнастика
06.05 Середа
Ранкова гімнастика
Логіко-математичний розвиток «Веселі мишенята» закріпити вміння лічити в межах 3; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять.
05.05 Вівторок
Ранкова гімнастика
Дидактична гра "Відгадай казку"
Соціальний розвиток «Найдорожча в світі людина» https://naurok.com.ua/konspekt-zanyattya-z-prioritetom-socialno-moralnogo-rozvitku-na-temu-naydorozhcha-v-sviti-lyudina-provedenogo-v-2-molodshiy-grupi-125609.html
Малювання "Квочка з курчатами"
Розгадування загадок "Весняні квіти"
04.05. Понеділок
Ранкова гімнастика
Спостереження за квітучою яблунею вчити описувати цвіт яблуні (квітку). Порівняти з квіткою вишні, груші.
Музика для виконання вправ
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.